Monitoring Konkurencji

Zastanawiasz się co powoduje, że Klienci wybierają dany sklep? W jaki sposób sprawić aby to właśnie Twój miał najlepiej dopasowaną ofertę?  Monitoring konkurencji jest bardzo ważnym elementem skutecznego zarządzania placówką.  Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi możesz badać nie tylko ceny, ofertę Dowiedz się więcej…

Badania Cen

Każdy sklep aby się utrzymać musi zarabiać. Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach cena dla Klienta odgrywa dużą rolę. My pomagamy w monitorowaniu cen konkurencji i dostarczamy dane zebranie przez nas na określony koszyk produktowy. Istnieją dwa modele współpracy.  Dowiedz się więcej…

Audyt

Czy wiesz, że jednym z najważniejszych elementów zarządzania jest kontrola? Ustalenie kluczowych punktów kontroli jest częścią wielu procesów i zadań zarówno w dużych jak i małych przedsiębiorstwach. Takim właśnie elementem zarządzania sklepu spożywczego jest audyt. Nasza firma pomaga w wykonywaniu audytów Dowiedz się więcej…